Suzuki TR50 Street Magic
1 / 1 oldal
Suzuki TR50 Street Magic
Vásárlás + első kilóméterek.: https://drive.google.com/drive/folders/0BwQ0CjdqhiLvcGNCZ3drUTJaODA?usp=sharing
31db 3264 × 2448 felbontású kép
5db 1920 × 1080 felbontású videó
A hozzászólást Horváth Ádám összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Jan. 07, 2017 9:07 pm-kor.
Szétszedés 1.nap
!!!UPDATE!!! - Kész mociról képek a galériában
Teljes galléria.: https://drive.google.com/drive/folders/0BwQ0CjdqhiLvVHVySndNRTZKQ2c?usp=sharing
Medve neked pár infó.:
A motor VIN száma alapján ez.:
Manufacturer Name: Suzuki Motor Co Ltd
Address: 300 Takatsuka
Zip / Country / Phone: Japan
Product Type: Motorcycles
Year: 2000
Pont a 2000-es években módosított konstrukciót a Suzuki az amúgy se túl népszerű Moríni rendszerű blokkon, tehát totál káosz.
Alkatrész alapból nagyon kevés van a Morini rendszerű robogókhoz ehhez a frankeinsteinhez közel 0. A Minnarelli és Piaggio rendszerű blokkokhoz dögivel van persze...
Tuningról ne is álmodj! A felépítésükből adódóan a Morini motorok nem tartoznak az erős és jól tuningolható motorokhoz. Az egyik legnagyobb probléma a főtengely, mert nem tölti ki a sonka teljesen a kartert, ezért csekély az elősűrités a forgattyúsházban, másik nehézség a mélyen ülő membránház és az egyedi furat/löket + csapszeg. Mindenre kibaszott érzékenyek, nem jól szerelhetők és beállíthatók. Tehát, hacsak nem akarod az egészet újraépíteni (erre van mód csak rengeteg pénz.: főtengely,hengerszett,karbi,varió mindent szabványosra és nagyobb teljesítményűre cserélni.), inkább ne is feszegessük a témát. Egy sport légszűrőt + nagyobb fúvókát elbírna, esetleg kicsit herélünk a végdobon. (ez egyszerű ,legalábbis azt hittem lásd később )
Akkor tuning felejtős nézzük a hibáit,nem sok van de az a kérdés meg akarod tartani a robeszt vagy csak tákoljuk össze.:
Variátor.:
A szíj 17,8mm (a gyári 18,4mm, kopás limit ha lehet hinni a könyvnek.: 17,1mm) , tehát félúton vagyunk, nem töredezett, de ha meg akarod tartani kicserélném.
Az ára olyan 5000Ft körül mozog márkától függően, természetesen nagyon egyedi méret standard robogós boltban ez sincs.
A szíj kopásával nem csak a hatásfok romlik, hanem a végsebességed is csökken pár km/h-át. Illetve, ha elszakad az szopás:)
Görgők.:
Ez nagyon szar állapotban van, csontig lekopva ez tuti cserélni kell a kérdés majd a méret. Jelenleg 17x12-es 9gr-os van benne ami tuti nem a gyári ( a kuplung miatt gondolom, majd később kifejtem) Ha kisebb görgőt rakunk bele jobb lesz a gyorsulás de szarabb a végsebesség ha nagyobbat fordítva. Persze csak egy bizonyos szintig. Ezt majd megbeszéljük, mit szeretnél én egy hangyafasznyival könnyebb görgőt raknék bele.(8,5gr) Az ára kb. 1000-3000Ft márkától függően.
Kuplung.:
Teljesen jó állapotban van, egy dolgot leszámítva, hogy van benne pár nem gyári cucc. Az a nagy sárga és az a pici kék rugó már tuning elem.
Ezzel próbálták ugrósabbá tenni (kis kék rugó) és a fordulatszámot feljebb vinni (nagy sárga), de ez bezavar a variátornak is ezért nem a gyári görgők vannak benne.
Szerintem hagyjuk így, jól működik, csak kellene hozzá egy erősebb motorblokk, mert így alig van értelme
Gyertya.:
Tök jó, szépe a gyertyakép, bár kicsit sötétebb (karburátornál visszatérünk rá) , azért nem árt cserélni kb. 1000Ft-os alkatrész.
Légszűrő.:
Kicsit egérrágta de nem vészes, egy sport betétet javasolnék az egy pici teljesítmény növekedés. (bele passzoló betétet nem találtam, úgyhogy vegyünk egy táblát és kivágom belőle a kész méretet) olyan 1000Ft-os vacak csak.
Karbi.:
Kell neki egy tisztítás meg egy új alapjárati és főfúvóka. Mindkettő már nagyon koszos volt , de inkább ami a nagyobbik baj, hogy elkorrodált valamiért a réz jó lenne cserélni, pár száz forintos tételek. A sportlégszűrő és az esetleges kipufi kiégetés miatt amúgy is jó lenne egy nagyobb fúvóka.
A problémám, hogy természetesen ez se egy szokványos karbi Keihin PWS 12 ami ritkább fajta , elcseszett fúvóka kialakítással és menettel. Beszerezni nem lesz egyszerű majd túrni kell a netet.
Alapjárati és főfúvóka.:
Kipufogó.:
Vagy ki kell égetni a végdobot vagy ki kell dobni és használod anélkül
Bár ebben az esetben "kicsit" hangos lesz , de ez már tuti érezhető teljesítmény növekedés lesz.
Update.: Kipróbáltam nem vészesen hangos, és sokkal jobban kipörög. Maci szerintem hagyjuk el azt a hátsó dobot!
Elektronika CDI.:
Utánna néztem van benne teljesítmény korlátozó, a tuning CDI-k nem érik meg olyan 30-40 ezer Ft. Csak gondoltam leírom hátha érdekel ennek ellenére is én nem venném meg.
Összegzés képp olyan 10.000-15.000 Ft-ból egész jól fel lesz készítve jövőre.
Majd küldök alkatrészeket melyikeket kellene rendelni és megbeszéljük email-ben.
Teljes galléria.: https://drive.google.com/drive/folders/0BwQ0CjdqhiLvVHVySndNRTZKQ2c?usp=sharing
Medve neked pár infó.:
A motor VIN száma alapján ez.:
Manufacturer Name: Suzuki Motor Co Ltd
Address: 300 Takatsuka
Zip / Country / Phone: Japan
Product Type: Motorcycles
Year: 2000
Pont a 2000-es években módosított konstrukciót a Suzuki az amúgy se túl népszerű Moríni rendszerű blokkon, tehát totál káosz.
Alkatrész alapból nagyon kevés van a Morini rendszerű robogókhoz ehhez a frankeinsteinhez közel 0. A Minnarelli és Piaggio rendszerű blokkokhoz dögivel van persze...
Tuningról ne is álmodj! A felépítésükből adódóan a Morini motorok nem tartoznak az erős és jól tuningolható motorokhoz. Az egyik legnagyobb probléma a főtengely, mert nem tölti ki a sonka teljesen a kartert, ezért csekély az elősűrités a forgattyúsházban, másik nehézség a mélyen ülő membránház és az egyedi furat/löket + csapszeg. Mindenre kibaszott érzékenyek, nem jól szerelhetők és beállíthatók. Tehát, hacsak nem akarod az egészet újraépíteni (erre van mód csak rengeteg pénz.: főtengely,hengerszett,karbi,varió mindent szabványosra és nagyobb teljesítményűre cserélni.), inkább ne is feszegessük a témát. Egy sport légszűrőt + nagyobb fúvókát elbírna, esetleg kicsit herélünk a végdobon. (ez egyszerű ,legalábbis azt hittem lásd később )
Akkor tuning felejtős nézzük a hibáit,nem sok van de az a kérdés meg akarod tartani a robeszt vagy csak tákoljuk össze.:
Variátor.:
A szíj 17,8mm (a gyári 18,4mm, kopás limit ha lehet hinni a könyvnek.: 17,1mm) , tehát félúton vagyunk, nem töredezett, de ha meg akarod tartani kicserélném.
Az ára olyan 5000Ft körül mozog márkától függően, természetesen nagyon egyedi méret standard robogós boltban ez sincs.
A szíj kopásával nem csak a hatásfok romlik, hanem a végsebességed is csökken pár km/h-át. Illetve, ha elszakad az szopás:)
Görgők.:
Ez nagyon szar állapotban van, csontig lekopva ez tuti cserélni kell a kérdés majd a méret. Jelenleg 17x12-es 9gr-os van benne ami tuti nem a gyári ( a kuplung miatt gondolom, majd később kifejtem) Ha kisebb görgőt rakunk bele jobb lesz a gyorsulás de szarabb a végsebesség ha nagyobbat fordítva. Persze csak egy bizonyos szintig. Ezt majd megbeszéljük, mit szeretnél én egy hangyafasznyival könnyebb görgőt raknék bele.(8,5gr) Az ára kb. 1000-3000Ft márkától függően.
Kuplung.:
Teljesen jó állapotban van, egy dolgot leszámítva, hogy van benne pár nem gyári cucc. Az a nagy sárga és az a pici kék rugó már tuning elem.
Ezzel próbálták ugrósabbá tenni (kis kék rugó) és a fordulatszámot feljebb vinni (nagy sárga), de ez bezavar a variátornak is ezért nem a gyári görgők vannak benne.
Szerintem hagyjuk így, jól működik, csak kellene hozzá egy erősebb motorblokk, mert így alig van értelme
Gyertya.:
Tök jó, szépe a gyertyakép, bár kicsit sötétebb (karburátornál visszatérünk rá) , azért nem árt cserélni kb. 1000Ft-os alkatrész.
Légszűrő.:
Kicsit egérrágta de nem vészes, egy sport betétet javasolnék az egy pici teljesítmény növekedés. (bele passzoló betétet nem találtam, úgyhogy vegyünk egy táblát és kivágom belőle a kész méretet) olyan 1000Ft-os vacak csak.
Karbi.:
Kell neki egy tisztítás meg egy új alapjárati és főfúvóka. Mindkettő már nagyon koszos volt , de inkább ami a nagyobbik baj, hogy elkorrodált valamiért a réz jó lenne cserélni, pár száz forintos tételek. A sportlégszűrő és az esetleges kipufi kiégetés miatt amúgy is jó lenne egy nagyobb fúvóka.
A problémám, hogy természetesen ez se egy szokványos karbi Keihin PWS 12 ami ritkább fajta , elcseszett fúvóka kialakítással és menettel. Beszerezni nem lesz egyszerű majd túrni kell a netet.
Alapjárati és főfúvóka.:
Kipufogó.:
Vagy ki kell égetni a végdobot vagy ki kell dobni és használod anélkül
Bár ebben az esetben "kicsit" hangos lesz , de ez már tuti érezhető teljesítmény növekedés lesz.
Update.: Kipróbáltam nem vészesen hangos, és sokkal jobban kipörög. Maci szerintem hagyjuk el azt a hátsó dobot!
Elektronika CDI.:
Utánna néztem van benne teljesítmény korlátozó, a tuning CDI-k nem érik meg olyan 30-40 ezer Ft. Csak gondoltam leírom hátha érdekel ennek ellenére is én nem venném meg.
Összegzés képp olyan 10.000-15.000 Ft-ból egész jól fel lesz készítve jövőre.
Majd küldök alkatrészeket melyikeket kellene rendelni és megbeszéljük email-ben.
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|